Дівчина Owlsome: Марія Мохова Вересень 3, 2016

Марія Мохова – головний редактор першого в Україні проекту про модний бізнес FASHIONOLOGY і наша клієнтка – нова героїня рубрики «Дівчина Owlsome». Марія розповіла нам про себе, свій стиль і ставлення до світу.

14159064_1156601574413481_688737082_n

Маш, розкажи про себе. Чим ти займаєшся?

У мене те, що скоро лікарі будуть називати «fashion головного мозку». Поки наукового визначення цього синдрому не знайшли, але я впевнена, що це лише питання часу. Скільки себе пам’ятаю, я дуже любила моду і все з нею пов’язане, тому доклала чимало зусиль, щоб вона стала моєю професією. Зараз я – журналіст, а якщо точніше – головний редактор першого в Україні проекту про модний бізнес FASHIONOLOGY. Крім нього трохи займаюся фрілансом в своє задоволення – для мене важливо робити те, чим я горю. Спорт, подорожі, музика і друзі займають решту мого часу, а ще я непристойно багато читаю.

Три речі, без яких ти не можеш жити і чому?

Мій планшет – це зв’язок зі світом, шалено зручний робочий інструмент, і взагалі він просто дуже красивий. Без нього я як без рук.

Срібна підвіска Marie – вона мінімізує ризик того, що мене назвуть Мариною – це дратує так само сильно, як помилки в текстах.

Авокадо – це не річ, а запорука мого щастя, краси і гармонії з навколишнім світом.

14159186_1156601467746825_212192831_n

Що тобі в собі подобається?

Я відкрита, чесна і до скреготу зуб відповідальна, що мені часто заважає. Подобається моя легкість на підйом – я завжди готова зірватися і поїхати в Одесу, взяти участь в якомусь божевіллі або просто вийти з кімнати всупереч заповіту Бродського.

Що тебе в собі дратує?

Надмірна вразливість і те, що мене все ще може хвилювати думка оточуючих. Я даю людям занадто багато шансів – це неправильно.

14137946_1156601691080136_1942260404_n

Що для тебе одяг?

Від повсякденного настрою і до витвору мистецтва – він може бути дуже різним, але завжди для мене має велике значення. Зараз все частіше замислююся не тільки про якість крою і тканини, але і про те, де і в яких умовах була зшита та чи інша річ. Немає ніякого бажання купувати одяг, пошитий маленькими дівчатками з Камбоджі, які в будь-який момент можуть загинути під завалом, як це було у випадку з Rana Plaza. Напевно тому я дуже важко зараз щось купую.

Де ти зазвичай купуєш одяг і чому?

В Україні – все більше онлайн, хоча кожен раз зі здриганням чекаю проколів. Іноді вони трапляються. Я дуже вимоглива до одягу, а без примірки все-таки важко визначити, чи буде це любов з першого дотику (так, якість тканини грає ключову роль у виборі). Обов’язково щось привожу з поїздок до Європи – там більший вибір і навіть після девальвації гривні там дешевше купувати одяг.

14111751_1156601437746828_419789615_n

Одягу якому стилі ти віддаєш перевагу?

Мені дуже близька по духу “добре продумана недбалість” парижанок, я взагалі мало де почуваюся так комфортно, як там. Але в моєму гардеробі трохи більше яскравих фарб, ніж у класичного образу мешканки Парижа – поряд з чорним кольором дуже люблю відтінки червоного і синього. Типовий мій наряд – чорні джинси скінні і топ, але я намагаюся привчити себе носити більше спідниць і суконь, в них все ж відчуваєш себе легше і м’якше.

Хто або що тебе надихає на створення образів?

Мені дуже подобається, як одягаються Сара Ратсон, Вероніка Хейлбрюннер і, звичайно, Каролін де Мегре. Але я б не сказала, що навмисно кимось надихаюся, коли вранці гіпнотизую свою шафу. Я щодня пропускаю крізь себе такий величезний потік візуального модного контенту, що складно виділити вплив чогось або когось конкретного. Тренди, як правило, встигають набриднути задовго до того, як вони з’являться в магазинах, так що мене точно не назвеш жертвою моди. І я рідко коли замислююся над тим, що я хочу “розповісти світу” своїм вбранням – як правило все відбувається інтуїтивно і в якійсь мірі відображає мій настрій.

14101744_1156601514413487_819770144_n

Як тобі наш Owlsome?

Дуже! Подобається, що у вас цілісний образ бренду, без зайвих казок і порожніх заїжджених фраз. Подобається якість і дизайн колекцій. Подобається, що ви прийшли до моделі “більше колекцій з меншим числом найменувань” – в сучасних ринкових умовах це найкращий варіант для невеликого бренду доступною одягу. Подобається ваш запал, легкість і загальний посил бренду. Загалом, продовжуйте в тому ж дусі – я дуже чекаю, коли ви станете одним з найуспішніших українських брендів, щоб всім розповідати потім “а ось я за ними стежу ще з самого початку”!

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *