Дівчина Owlsome: Оксана Павленко Травень 29, 2016

Оксана Павленко – наша гарна подруга і клієнтка, засновниця кращого жіночого сайту України The Devochki – нова героїня рубрики «Дівчина Owlsome».

Розкажи про The Devochki.

The Devochki з’явилися в 2013 році. Спочатку ми створили спільний блог, а потім рааааааз і народився найкращий жіночий сайт країни. Жартую. Це був довгий і хаотичний розвиток, який і зараз триває. Ми дійсно виросли з блогу в повноцінний сайт – з чіткою рубрикацією і класною командою. У нас хороші показники і приголомшлива аудиторія. Зараз ми продовжуємо нелегкий шлях – вже прописаний план поневолення світу.

До власного проекту я писала для різних видань, працювала редактором і навіть смм-щиком. У 2014 році я вирішила звільнитися з 1 + 1 медіа, де займалася соціальними мережами і сайтом телеканалу ТЕТ, і піти на вільні хліби. Рішення зріло довго, але The Devochki стали головним аргументом. Мені здається, це був один з найрозумніших моїх вчинків.

Oksana Pavlenko

Ви багато пишете про українські бренди. Як ти особисто ставишся до них?

Про Owlsome ми написали на thedevochki.com відразу після запуску – були впевнені як в успіху ідеї, так і в якості товарів. У кожній колекції бренду є речі, які мені б хотілося мати в своєму гардеробі, в них сходиться все необхідне: приємна тканина, лаконічний дизайн і сама ідея бренду.

Я дивлюся на виробників не тільки як споживач, але і як редактор. Мені важлива концепція, розвиток, картинка і атмосфера, яку навколо себе формує бренд. З позитивного можу відзначити колосальний ріст і цілісну роботу тих брендів, що вже кілька років існують на ринку. Суджу по простим прикладам: на початку цієї весни дуже багато українських виробників не тільки відшили повноцінні колекції, але й цілком якісно їх подали. Можна вже говорити про флагманів ринку, та й у мене особисто склалося коло фаворитів. Щиро радію, коли бачу на вулиці дівчину в сукні знайомого бренду.

Але є і зворотня сторона медалі – у споживача вже немає ейфорії: «Все одно, що це. Головне, що зроблено в Україні». Покупець частіше обурюється з приводу цін, якості та розмірів. Іноді це не порожні слова, а правда. Я знаю, що українському виробникові складно і з матеріалами, і з виробництвом, і з безліччю інших деталей, але для покупця це не має значення.

Дивно в цій ситуації інше: не зважаючи на складності, з’являються нові і нові бренди, не найкращої якості. Тим самим вони тільки збільшують негативні відгуки від споживача про українські бренди в цілому. Тому що навіть якщо вони бачили на якомусь маркеті одну класну річ, кількість поганих переважує чашу терезів і формує загальні враження.

Oksana Pavlenko

Як мені здається, для створення гарного, великого бренду в Україні необхідні пристойні інвестиції. Бажано вкладатися ще й у власне виробництво тканин, але це інша історія. Місцями фантастична.

Кажуть, і не без грунтовно, що основними показниками успіху бренду є продажі. Я би ще зазначила впізнаваність та лояльність аудиторії.

Де ти частіше за все купуєш одяг?

Я не шопоголік, але чомусь постійно обростаю речами. Не розумію, як це працює. Завжди заходжу в H&M та інші масмаркети, якщо є можливість, а ось в Україні практично не відвідую торгівельні центри. Тільки по роботі ☺. У Києві заглядаю в Хуману, в стоки, барахолки, але частіше все ж лінуюся.

Oksana Pavlenko

Дуже рідко купую речі онлайн – змирилася з тим, що для мене важлива примірка. Правда, можу замовити взуття тієї марки, що я вже носила або джинси знайомої моделі. Звичайно, заходжу в мультибрендові магазини українських брендів і шоу-руми.

Покупка, шо найбільш запам’яталася з останніх – це блузка від місцевого іспанського бренду в Барселоні. Зайшла випадково, а господиня відразу розповіла історію сімейної справи, показала майстерню і похвалилася, що деякі принти на тканинах роблять ексклюзивно для них. Посміялися, що мабуть на локальні бренди у мене спеціальний нюх.

Oksana Pavlenko

Розкажи про свій стиль.

Я не люблю довго думати над тим, що одягти, якщо чесно. Частіше за все ходжу в джинсах і кросівках, але в той же час люблю сукні, адже це ідеальний варіант для виходу і «в світ», і «за хлібом». Мені подобаються прості речі, без зайвих деталей, але з якоїюсь ідеєю. Нещодавно зрозуміла, що все-таки віддаю перевагу натуральним тканинам, незважаючи на те, що вони дико мнуться. В одязі дуже важлива свобода в широкому розуміння слова – від свободи рухів до можливості різко змінити свої плани і піти не туди, куди збиралася, але при цьому відчувати себе комфортно.

Oksana Pavlenko

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *